martes, 19 de enero de 2010

Mal-trato policial a Jurjo Rodrigues

Novos dados sobre a situaçom dos independentas galegos ingressados em prisom no passado dia 15. Dias após produzir-se as transferências de Jurjo Rodrigues e Óscar Sanches a Madrid, soubemos que o primeiro foi objecto de mal-trato policial durante a viagem forçosa que fijo à capital de Espanha num carro onde ia acompanhado por vários agentes. Também à chegada ao centro de menores Los Rosales de Carabanchel, onde se encontra recluido, tivo que suportar as práticas habituais neste tipo de estabelecimentos que tantas vezes tenhem denunciado ONGs e associaçons comprometidas na defesa dos menores.
A passagem dos dias está a permitir que se restabeleza o conhecimento dos acontecimentos ocorridos desde as detençons em Salcedo no passado dia 14. Assim, conhecemos que o independentista galego Jurjo Rodrigues foi conduzido a Madrid num turismo ocupado por vários polícias espanhóis. O jovem galego fijo os mais de 600 qm. da viagem com os pulsos algemados ao lombo, a coluna inclinada para diante e as algemas extremadamente apertadas. Por este motivo tem lesons nos pulsos.


Centro carcerário de menores

Conhecidas som de tod@s as políticas particularmente repressivas e punitivas que se aplicam nos centros de menores do Estado espanhol. A experiência de Jurjo Rodrigues até o momento, desde o seu ingresso em Los Rosales, vem confirmar infelizmente a vigência de práticas extremadamente agressivas e coactivas. Assim, citaremos aqui alguns dos aspectos mais destacáveis:

- Tratamento pessoal extremadamente despectivo e autoritário, tratando de atemorizar e cousificar o jovem militante galego.

- Impossibilidade de estabelecer comunicaçom escrita ou telefónica com outras pessoas que nom sejam os seus progenitores. O centro suspende as chamadas telefónicas incluso quando é o irmao de Jurjo Rodrigues quem se colocar ao aparato.

- Negativa a manter correio postal com amig@s e companheir@s, colocando o recluso quase na mais absoluta incomunicaçom.

- Intervençom por parte da instituiçom de qualquer comunicaçom externa.

- Negativa a que o preso seja visitado no centro por outras pessoas que nom sejam os seus progenitores.

- Obriga de espir-se completamente, quando já se encontrava em Los Rosales, antes de ser visitado polo seu pai e a sua mae durante o último deslocamento ao centro onde está recluido contra a sua vontade.



Temos a conviçom de que nom há um ápice de “legalidade” ou “estratégia de reinserçom” neste tipo de práticas coactivas e degradantes, mas umha tentativa permanente –similar à que se produz nos centros penitenciários comuns- de punir e alterar a personalidade dos indivíduos que som objecto destas práticas.

Além de dar conta desta situaçom e convidar ao seu espalhamento através de correios, redes sociais virtuais e páginas web, do organismo popular anti-repressivo já pugemos a informaçom em maos dos nossos advogados para que procedam a adoptar as medidas e denúncias necessárias para frear este tipo de tratamento quando ainda nom há 5 dias que Jurjo Rodrigues e Óscar Sanches fôrom detidos e sequestrados.

STOP À REPRESSOM EM LOS ROSALES!
LIBERDADE PRESOS INDEPENDENTISTAS!



http://www.ceivar.org

No hay comentarios: