martes, 11 de noviembre de 2008

Concentraçom em memoria de Carlos Palomino (fotos e comunicado)






















Ao redor de 50 pessoas nos concentramos hoje no Obelisco de A Corunha em memoria do nosso companheiro Carlos Palomino o dia que se cumpriu um ano dende o seu assasinato a maos do militar neonazi Josué Estébanez de la Hija.

A continuaçom colgamos o comunicado que repartimos entre tuda a gente que ali estivo.
Um abraço antifascista!


Comunicado :

Hoje cumpre-se um ano do assasinato do nosso companheiro, camarada e irmao Carlos Palomino , mais conhecido por tud@s como “ Pollo” , a maos do militar neonazi Josue Estebanez de la Hija.
Nom podemos esquecer esse domingo , cando @s antifascistas de Madrid , entre @s que se atopaba Carlos, sairom um dia mais a rúa a amossar a súa repulsa ao fascismo. O partido de extrema direita espanhola democracia nacional , convocou umha manifestaçom de corte xenófobo e racista , consentida e permitida polo Goberno de este “democrático” estado, no barrio obreiro de Usera. Muit@s rapazas e rapaces forom a deixar claro que a nossa cor de pel u o nosso pais de nacemento nom é o que nos diferencia, senom que é a classe social a que pertencemos.
Foi umha coitelada a que rematou coa vida de Carlos, de tam so 16 anos. Tudo um caminho por recorrer , tuda umha vida por diante, tudos ums sonos e ilussoms rotas , umha familia destroçada e um sentimento de raiba e impotencia que começou a medrar no nosso interior forom o resultado de esse fatídico momento no que cum arma, Josué assasinou ao nosso companheiro da maneira mais cobarde.
Passou um ano dende essa trágica manhá , e nengúm de nós pode esquecer a morte de Pollo. Hoje estamos aquí, no Obelisco de A Corunha amossando de novo o nosso total rechaço ao fascismo.Voltamos a exigir ao Goberno,ao que consideramos cómplice da morte de Carlos por permitir aquela manifestaçom fascista, a ilegalizaçom dos partidos e das convocatorias da extrema direita que continua lançando discursos racistas e xenofobos, atentando contra as libertades e os direitos das pessoas, e tem seguidor@s coma o assasino de Carlos.
Carlos , continúas vivo em cada um dos nossos coraçons. Tu , Jan , Alexei, Fedjai, Olga, Roger, Guillem e tud@s @s demais mort@s a maos de
est@s covardes.


Dende BAF Corunha queremos amossar o nosso completo apoio e respeito a Mavi , nai de Carlos, a que admiramos pola sua força e entereça, e a tudo o movemento antifascista madrileño ao que Pollo pertencia por todas as acçoms e trabalho que fixerom em honra a Carlos e nom permitindo que o seu nome se borre das lembranças de nengumha pessoa.

11-11-2007


D.E.P.
Pq nós nem perdoamos nem esquecemos
A NOSSA MELHOR HOMENAGEM , CONTINUA-LA LUITA .



BAF Corunha
Brigadas Anti-Fascistas Galegas



No hay comentarios: