miércoles, 19 de noviembre de 2008

Concerto en A Corunha em apoio a MEIXIDE


"O fascismo combate-se na rua. Tod@s com o Meixide!!" é a legenda escolhida pola assembleia da Corunha que organiza este sábado um concerto solidário com o siareiro corunhês Rubém Meixide, que será julgado por se defender de um ataque fascista.
No concerto tocarám Bitxo Bola, que vem desde Trasancos e que com certeza que há dar canha aos fascistas e ao Capital nas suas letras de cantautor punk; Arenga, jovens vindos desde a comarca do Eume com som potente e letras comprometidas e os Ultraqans com o seu spiz folque que já se vam concertendo num clássico na Corunha e na Galiza inteira. O concerto dará começo às 20.30 horas do sábado 22 de Novembro no Local Social Ocupado das Atochas. O concerto custa 3€ e o dinheiro arrecadado tanto dos bilhetes como da bebida será dedicado na íntegra a ajudar ao companheiro com os custos do julgamento.
Aliás, a Assembleia da Corunha tem-nos preparada umha festa a seguir no Centro Social Gomes Gaioso para continuarmos a troula. Lá haverá a partor das 23.30 bebidas espirituosas que nos permitirám ajudar misticamente o Meixide pois também servirám para angariar fundos para o julgamento. E todo amenizado com umha foliada popular e o ambiente familiar e distendido que fornecem @s
sóci@s do Gaioso.
Esperamos-te! Lá estaremos
tod@s @s amig@s do antifascismo corunhês e do Meixide!![/i]


No hay comentarios: