jueves, 10 de septiembre de 2009

IMPORTANTE

Fartxs das continuas novas que estam aparecendo acerca da nossa organizaçom queremos manifestar que :

-BAF Corunha NEM CONVOCA, NEM APOIA a concentraçom aparecida como auto-convocatoria por internet, de manha, sexta-feira 11 de setembro na Praza de Maria Pita-
Desvinculamo-nos e rejeitamos totalmente tal acto, considerando innecesaria e fora de lugar umha protesta na praza do concelho da nossa cidade.
-BAF Corunha NOM ASSUME A AUTORIA dos comunicados que aparecerom ultimamente nos jornais e paginas web da Galiza e do Estado Espanhol baixo o nosso nome . Tudxs somos conscientes que para certxs pessoagems da extrema-direita galega e a unica forma de auto-publicitarse, tanto a eles, como ao seu concerto rascista, continuando co seu mais soado victimismo patético e cansino.

Sem mais, nom lhes daremos nengum tipo de publicidade (a que tanto semelha que precissam) nem a eles nem a nengum evento nacionalsocialista, como pretendem que fagamos, na nossa pagina.

Engadir por ultimo que tudos os comunicados e actos que convoque BAF Corunha seram subidos em este blogue ( http://bafcorunha.blogspot.com/ ) , desvinculandonos totalmente dos artigos expostos em outros medios que nom apareceram tambem na nossa pagina, ainda que estejam assinados como BAF Corunha.

Corunha Anti-fascista.

1 comentario:

galiza_cantinfla dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.