miércoles, 14 de mayo de 2008

CARLOS, 6 MESSES SEM TI

11 de novembro do 2007, data que nengum de nós pode esquezer. Foi esse dia cando o nosso companheiro Carlos saiu a rúa um dia mais a combater o fascismo... Carlos, de tam so 16 anos, ergueuse essa manha como mais gente para deixar claro de novo que nom queremos merda racista e xenofoba nas rúas, que a classe obreira a que pertencemos e pola que luitamos é claramente anticapitalista, que nom se divide nem por raças nem por naçoms senom que é claramente UMHA soa classe que nos agrupa e une a tudxs contra o unico enemigo que há: o estado e o capital. Que tudxs somos iguais sem importar a cor da nossa pel ou o nosso pais de procedencia, tudxs somos pessoas igualmente explotadas polo capital e cos mesmos ideais de emancipaçom. Iso e o que nos empurra a luitar por um sistema verdadeiramente justo e igualitario.

Carlos nom voltou a súa casa aquela manha, um militar cumha ideologia enfermiça e repleta de odio a tudas as pessoas que considera diferentes e inferiores, assasinouno da maneira mais cobarde, cum coitelo de caça. A seis messes da súa morte ninguem esquezemos o acontecido em Legazpi. Continuamos luitando cada dia como Carlos faría se seguise ao nosso carom. Nom esquezemos, e tampouco perdoamos.

Dende BAF Corunha queremos mandar umha vez mais o nosso apoio incondicional a familia e a xs amigxs de Carlos, e tambem a todas as pessoas que continuan na luita antifascista rendindolhe a melhor homenagem que podemos fazerlhe. Deixamos as fotos da manifestaçom do dia 11 de maio que organiçarom xs companheirxs de Madrid e onde se voltou a colocar a placa adicada a Carlos que essxs enfermxs cobardes fai ums dias destroçarom e se levarom.

Solo muere quien cae en el olvido.
"Pollo" siempre presente en todxs nosotrxs.
Nuestro mejor homenaje, continuar la lucha.
D.E.P










No hay comentarios: