domingo, 26 de octubre de 2008

MOÇO ANTI-FASCISTA É ACOITELADO POR FASCISTAS EM PONTE VEDRA

Nesta passada noite um moço antifascista de Ponte Vedra foi acoitelado por vários fascistas na cidade do Lerez. Ao parecer, e à falta de mais informaçom, os factos acontecerom quando um rapaz marroqui estava sendo agredido e humilhado por um grupo de fascistas pontevedreses, junto com algúm outro chegado da cidade de Valladolid. O moço antifascista tratou de ajudar ao rapaz marroqui ante o ataque racista e xenófobo do que estava sendo obxecto, e rematou recebindo umha coitelada nas costas.

O rapaz acoitelado atopáva-se na entrada dum pub pontevedrés, com 2 companheiros mais, quando um grupo dumhas 10 pessoas, vários vizinhos de Ponte Vedra e outros da cidade de Valladolid, começarom a increpa-lo e a insulta-lo pola sua ideología nacionalista. Ao ver que nom lhes fazia nim caso, começarom a insultar a umha das duas pessoas que o acompanhavam, um rapaz marroquí, berrando cousas como “moro de mierda”, entre outras frases. Chegados a este ponto, ao comprobar que os insultos e a agresividade iam a mais, foi quando se produziu o enfrontamento, em clara inferioridade, resultando finalmente acoitelado nas costas o rapaz pontevedrés.
O rapaz atópa-se ingresado no Hospital Montecelo de Ponte Vedra (CHOP), onde parece ser que ficará durante vários dias. Esta tarde ainda se baralhava a posibilidade de ter que intervi-lo cirurgicamente, mas dentro da gravidade dos feitos, parece que tivo sorte e está fora de perigo, mas puido ser moi sério.
Nom foi umha pelea nim umha bronca, os agresores iam armados e empregarom as suas armas contra este rapaz. Ante estes acontecementos, devemos amosar-nos firmes e respostar nas ruas ante estas agressons fascistas e racistas.
Nom o podemos consentir!!!
PAREMOS O FASCISMO!!!
NENGUMHA AGRESSOM SEM RESPOSTA!!!




ÁNIMO BRAIS


SANGUE POR SANGUE!


No hay comentarios: