viernes, 24 de octubre de 2008

REMATAM 10 MESES DE SEQUESTRO

lImage and video hosting by TinyPic

Carlos Cela estará aginha de volta na Terra após um sequestro legal de dez meses


Som contadas as ocasions em que desde a intervençom anti-repressiva podemos dar notícias gratificantes. Contodo, existem e compensam quaisquer insatisfacçons. Neste caso, avondosamente. Segundo nos venhem de informar da plataforma de solidariedade com Carlos Cela, o militante do SRI sairá amanhá em liberdade do cárcere espanhol de Valdemoro. A excarceraçom produz-se após pagar umha fiança de 6000 euros. A mesma fonte que nos informa anuncia que nos próximos dias se fará umha convocatória de recebimento para o companheiro comunista e activista anti-repressivo.

Recordamos que Carlos Cela Seoane, militante galego do organismo anti-repressivo SRI, antifascista e comunista, fora detido em 23 de Janeiro deste ano no marco dumha operaçom policial desenvolvida pola ‘Guardia Civil’, segundo ela própria anunciou no seu dia, “contra o GRAPO”. Trás o unánime circo mediático organizado, vários activistas do SRI iam saindo em liberdade, como foi o caso de Xosé Luis Fernández González –mais conhecido como ‘Che’-, assim como outros militantes do organismo anti-repressivo a nível estatal.

Dez meses de dispersom

Durante o tempo que durou o sequestro –hoje cumprem-se dez meses...-, Carlos foi submetido à restriçom total de direitos e liberdades e, seguindo a política de dispersom aplicada polo PSOE, desterrado a centos de quilómetros do País, forçando ao seu contorno familiar, social e político a assumir a factura ilegal das viagens quilométricas semanais a Espanha para visitá-lo. Ao tempo que exprimimos a nossa alegria polo regresso à Terra dum luitador galego, ainda ecoam nos nossos ouvidos as palavras dum dirigente autonomista que, enquanto o instituto armado assaltava domicílios, substrazia pertenças e incomunicava dous cidadáns galegos no marco da ‘lei antiterrorista’, manifestava publicamente a sua “alegria” (sic) e “congratulaçom” (sic) polas detençons.

Anxo Quintana, que assim se chama o citado dirigente, demonstrando o seu respeito pola presunçom de inocência, afirmara aliás naquela altura que se parabenizava das detençons “à espera de resultados” (???) e que desejava que “ponham a disposiçom da justiça pessoas que violentam a convivência pacífica e a paz” (sic). Essa fe cega na versom oficial também se manifestara em Novembro de 2005, quando a meio dumha vaga repressiva em todo o País que se saldava com assaltos a domicílios e locais sociais, extorçons e a detençom e incomunicaçom de dez militantes independentistas, o citado indivíduo saira também aos meios para demonstrar a sua fidelidade e exigir “que caia sobre eles todo o peso da lei”. A ‘Operación Castiñeiras’ ficava finalmente em águas de bacalhau e @s detid@s saiam em liberdade.

Para desgraça de impostores, a nossa memória histórica –também a de curto prazo- continua activa. O tempo, sempre implacável, pujo mais umha vez cada quem no seu lugar. Contodo, neste momento, à espera de novas informaçons, só queremos dizer bem alto...

CARLOS: BEM-VIDO À TERRA!
LIBERDADE PARA TODOS OS PRESOS E PRESAS POLÍTICAS GALEGAS!
TOD@S AO RECEBIMENTO POPULAR DE CARLOS CELA!
A LUITA CONTINUA!

No hay comentarios: